Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

KORISNIČKA POVELJA

 

Poštovani korisnici usluga CZSS Opatija,

 

Ova Povelja Vas upućuje na razinu usluga koju možete očekivati od CZSS Opatija. Ona Vas također upućuje na to što mi očekujemo od Vas u postupku ostvarivanja usluga u Centru.

 

Neke od važnijih želja korisnika koje ćemo mi nastojati ispuniti su:

  • da usluge pružamo brzo i učinkovito
  • da pružamo jednostavne i svima dostupne informacije
  • da stručni djelatnici pomažu korisnicima i pritom međusobno surađuju
  • da osiguramo ugodno okruženje i diskreciju u uredima

 

1.    NAŠA ODGOVORNOST PREMA VAMA

 

Mi želimo pružiti najbolje usluge, koliko je u našoj moći, svima onima koji trebaju našu pomoć. Također pozdravljamo i prihvaćamo vaše savjete koji mogu unaprijediti naš rad. Možete nas kontaktirati osobno ili putem telefona.

 

Mi ćemo:

  • se ophoditi prema Vama s poštovanjem
  • biti nepristrani i Vama na pomoći
  • profesionalno se ponašati
  • preuzeti odgovornost u radu s vama i činiti sve što je za Vas potrebno
  • uvažavati posebnost vaših potreba
  • uključivati vas u donošenje odluka koja se odnose na Vas i Vašu budućnost
  • štititi vašu privatnost
  • pružiti vam sve potrebne informacije u pogledu prava i usluga koje možete ostvariti
  • poštivati vaša temeljna ljudska prava, te vaša prava zajamčena zakonom, te poticati osiguravanje okruženja u kojem nema zanemarivanja, zlostavljanja, zastrašivanja i iskorištavanja

 

2.    VAŠA ODGOVORNOST PREMA NAMA

 

Mi od vas očekujemo:

 

  • da se ophodite prema nama s poštovanjem i tolerancijom i kad nešto pođe u krivom smjeru
  • da komunicirate s nama na primjeren način, budući nećemo tolerirati nasilje, prijetnju i napad, a ako bi se tako ponašali zamolit ćemo Vas da napustite ured
  • da budite pažljivi i pristojni s drugim korisnicima
  • da dolazite na vrijeme na zakazane sastanke
  • ako vas zamolimo pružite nam  više informacija
  • da nam pružite istinitu i cjelovitu informaciju na vrijeme
  • da nas izvijestite o promjenama i okolnostima koje se tiču vas ili drugih za koje ste podnijeli zahtjev
  • da pristupate s dobrom voljom i strpljenjem u rješavanju Vaših problema

 

3.    ZAJEDNIČKE ODGOVORNOSTI

 

Svi možemo pomoći kod osiguranja ugodnog okruženja, poštujući jedni druge, te da pri tome budemo pažljivi i strpljivi.

 

Redovito ćemo vas pitati što mislite o našim uslugama jer nam je važno koristiti te informacije kako bi unaprijedili svoje usluge. Prihvaćamo i pozdravljamo vaše savjete o unapređenju našeg rada.

 

Ova povelja nema zakonsku snagu, već samo predstavlja dobru volju svih sudionika da je poštuju i u skladu s njom se ponašaju.

 

 

 

Opatija, 05. srpnja 2011. god.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.